روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

روستای صرفه از توابع دهستان گروه/احمداباد بخش راین استان کرمان
سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

ساده بگم دهاتی ام...


ساده بگم دهاتی ام

اهل همین نزدیکیا

همسایهء روشنی و هم خونه تاریکیا

ساده بگم ، ساده بگم

بوی علف میده تنم

هنوز همون دهاتیم

با همه شهری شدنم

باغ غریب ده من

گلهای زینتی نداشت

اسب نجیب ده من

نعلای قیمتی نداشت

اما همون چهار تا دیوار

با بوی خوب کاگلاش

اما همون چنتا خونه

با مردم ساده دلش

برای من که عکسمو مدتیه تو آب چشمه ندیدم

برای من که شهریم از اون هوا دل بریدم

دنیاییه که دیدنش

اگرچه مثل قدیما

راه درازی نداره

اما میدونم که دیگه

دنیای خوب سادگی

به من نیازی نداره

 
منبع شعر :

http://village-ik.blogfa.com


نوشته شده توسط نوشته شده توسط : سید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

روستای صرفه از توابع دهستان گروه/احمداباد بخش راین استان کرمان

روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

ساده بگم دهاتی ام...

سه شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۳، ۰۷:۰۰ ب.ظ

ساده بگم دهاتی ام

اهل همین نزدیکیا

همسایهء روشنی و هم خونه تاریکیا

ساده بگم ، ساده بگم

بوی علف میده تنم

هنوز همون دهاتیم

با همه شهری شدنم

باغ غریب ده من

گلهای زینتی نداشت

اسب نجیب ده من

نعلای قیمتی نداشت

اما همون چهار تا دیوار

با بوی خوب کاگلاش

اما همون چنتا خونه

با مردم ساده دلش

برای من که عکسمو مدتیه تو آب چشمه ندیدم

برای من که شهریم از اون هوا دل بریدم

دنیاییه که دیدنش

اگرچه مثل قدیما

راه درازی نداره

اما میدونم که دیگه

دنیای خوب سادگی

به من نیازی نداره

 
منبع شعر :

http://village-ik.blogfa.com
۹۳/۱۲/۲۶
نوشته شده توسط : سید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">