روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

روستای صرفه از توابع دهستان گروه/احمداباد بخش راین استان کرمان
سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ

بهمن 95

وقتی که عمر ؛پیچک وار از دیوار زندگی ات بالا می رفت،

دست من کوتاه بود و بخت آسمان در گرفتنت، بلند،

حالا هروقت که دلم در این شهر غریب می گیرد،و تنهایی آزارم می دهد،

به سراغ خاطرات و روزهایش می روم ،همان جایی که جوی زلال آبش،سایه

بیدش،و مهربانی نگاه های مردمش آرمم می کند.و حالا من و چشمان

غم آلودم جمع می شویم و دور نبودنت هایت و نفس پشت نفس تلف می کنیم

مفهوم بودن را..


زندگی کوچه باغی است میان دل و دشت ،برف و کولاک

که در آن عشق مهم است و گذشت،

زندگی مزرعه خوبی هاست

زندگی راه رسیدن به خداست.





نوشته شده توسط نوشته شده توسط : سید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

روستای صرفه از توابع دهستان گروه/احمداباد بخش راین استان کرمان

روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

بهمن 95

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۴ ق.ظ

وقتی که عمر ؛پیچک وار از دیوار زندگی ات بالا می رفت،

دست من کوتاه بود و بخت آسمان در گرفتنت، بلند،

حالا هروقت که دلم در این شهر غریب می گیرد،و تنهایی آزارم می دهد،

به سراغ خاطرات و روزهایش می روم ،همان جایی که جوی زلال آبش،سایه

بیدش،و مهربانی نگاه های مردمش آرمم می کند.و حالا من و چشمان

غم آلودم جمع می شویم و دور نبودنت هایت و نفس پشت نفس تلف می کنیم

مفهوم بودن را..


زندگی کوچه باغی است میان دل و دشت ،برف و کولاک

که در آن عشق مهم است و گذشت،

زندگی مزرعه خوبی هاست

زندگی راه رسیدن به خداست.



۹۵/۱۱/۱۹

نظرات  (۲)

۱۹ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۱۸ تقویم سررسید 96
مطلب بهمن 95 شمارو مطالعه کردم. مایل به تبادل لینک با شما هستم:
www.partcalendar.com
پاسخ:
لبنک شدید
امروز خیلی دلتنگم
کاش میشد گوشه ای دنج از صرفه بودم با دیدن طبیعیت همه چیزو فراموش میکردم...

من اینجا بس دلم تنگ است  

 وهر سازی که می بینم بد آهنگ است 

بیا ره توشه برداریم  

قدم در راه بی برگشت بگذاریم  

ببینیم آسمان هرکجا آیا همین رنگ است  

من اینجا از نوازش نیز چون آزار ترسانم 

 ز سیلی زن، ز سیلی خور 

 وزین تصویر بر دیوار ترسانم .... 

بیا ای خسته خاطر دوست ! ای مانند من دلکنده و غمگین!  

من اینجا بس دلم تنگ است  

بیا ره توشه برداریم 

 قدم در راه بی فرجام بگذاریم.....    


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">