روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

روستای صرفه از توابع دهستان گروه/احمداباد بخش راین استان کرمان
پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

حس میکنم مانند نامت از یاد رفته ای...

حس میکنم مانند نامت از یاد رفته ای...

حتی دیگر صاحبان اصلی ات هم حالی از غربت تو و سرزمین از یاد رفته نمیپرسند...

پس برای آرامش قلب این سرزمین تنها و مظلوم بخوان :

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد

در دام مانده باشد صیاد رفته باشد...





پرشور از "حزین" است امروزکوه و صحرا

مجنون گذشته باشد فرهاد رفته باشد...


عکس:فروردین 94./



نوشته شده توسط نوشته شده توسط : سید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

روستای صرفه از توابع دهستان گروه/احمداباد بخش راین استان کرمان

روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

حس میکنم مانند نامت از یاد رفته ای...

پنجشنبه, ۸ مرداد ۱۳۹۴، ۱۱:۵۹ ب.ظ

حس میکنم مانند نامت از یاد رفته ای...

حتی دیگر صاحبان اصلی ات هم حالی از غربت تو و سرزمین از یاد رفته نمیپرسند...

پس برای آرامش قلب این سرزمین تنها و مظلوم بخوان :

ای وای بر اسیری کز یاد رفته باشد

در دام مانده باشد صیاد رفته باشد...





پرشور از "حزین" است امروزکوه و صحرا

مجنون گذشته باشد فرهاد رفته باشد...


عکس:فروردین 94./

نظرات  (۲)

سلام
خداشاهده هروقت میام اینترنت اولین جایی که میام سایت شماست
و کمتر روزی هست که بیام اینجا و اشکم در نیاد
من حدود 7-8 سال هست صرفه نیومدم چون خیلی سخته بیام اخه یاد پدر و مادرم میوفتم
تشکر میکنم از زحماتتون

گریند ز مرگ مردمان آدمیان  /گویا که چنین حال نیاید به بیان

آتشگه دل‌ نشست با قطرهٔ اشک / وز علت آن نبود حرفی‌ به میان

پاسخ:
خواهش میکنم
آفرین بر شما که تو این هیاهوی عجله و بی خیالی نسبت به همه چیز، تلاشی برای توصیف و تذکر آرامش و و اقعیات می‏کنید.
موفق باشید، ان شاالله.
پاسخ:
تشکر از بازدید شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">