روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

روستای صرفه از توابع دهستان گروه/احمداباد بخش راین استان کرمان
دوشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۵، ۱۱:۵۷ ق.ظ

بر درخت زنده بی برگی چه غم؟ وای بر احوال برگ بی درخت



نوشته شده توسط نوشته شده توسط : سید
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم

روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

روستای صرفه از توابع دهستان گروه/احمداباد بخش راین استان کرمان

روستای صرفه/ابادی از یاد رفته....

نظرات  (۱)

من صرفه رو از حدود ده سال پیش ندیدم
ولی فکر کنم صفای صرفه به همون بدون روشنایی مصنوعی بودنش بود..
زمانی ک دختری دوازده سیزده ساله بودم و به صرفه میرفتیم همه دوستانم به فکر بازی و سرگرمی بودن.. اما من از دیدن یک شکوفه یا برگ به وجد می آمدم و از دیدن ستاره ها لذت میبردم.. 
زمانی که شب میشد و هیچ روشنایی جز نور ماه و ستارگان نبود به چه چیزی میشد فکر کرد به جز بزرگی خدا... چه لذتی داشت... توصیفش سخته... فقط باید از اشکهام بنویسم.. کاش اون زمان اون زیبایی ها رو درک نکرده بودم که آلان از ندیدنشون زجر بکشم .. روحیه لطیف و شاعرانم مشکل سازه... هیچ امیدی ندارم که روزی باز شگفتی های دنبا رو در صرفه ببینم... 
توضیحی برای یکی از دوستانم که همیشه میگه چرا اینقد عاشق یه روستای دور افتاده ای..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">